Werkervaring 2019 tot heden


Klantcontactdiensten Achmea                                                                          Oktober 2023 – heden
Medior Traffic Manager
Als Medior Traffic manager ben ik verantwoordelijk voor de urenlevering. Ik werk nauw samen met de Capaciteiten manager en planning. Enkele taken:
- Het verzamelen van gegevens voor rapportages en deze analyseren en delen met onze WFM team, operatie en MT;
- Het vastleggen van bijzonderheden en storingen;
- Het communiceren met medewerkers, Teammanagers en WFM team over de ureninzet, bereikbaarheid en eventuele wijzigingen ten opzichte van het rooster;
- Het feedback geven aan je collega WFM-ers en daardoor continu verbeteren van de WFM keten voor je Klantteam;
- Het up-to-date houden van het actuele rooster in het roostersysteem;
- Het real time managen van de klantadviseurs. Contact met hun onderhouden over hun werkzaamheden.
- Ondersteunen van de Capaciteiten manager mbt het opstellen van facturen
- Verklaringen omtrent behaalde kpi’s opstellen en delen met WFM, operatie en MT.


Hans Anders Hoofdkantoor                                                                      Oktober 2022 – Oktober 2023
Data Workforce management specialist Klantcontact center
Als Data Workforce manager ben ik verantwoordelijk voor het neerzetten van de forecast (korte en lange termijn), het efficiënt roosteren/ plannen en dagelijkse sturing waarbij het mijn doel is de KPI’s te behalen op diverse stromen. Enkele taken:
- Forecasten
- Roosteren/ plannen in de daarvoor bestemde roosterprogramma Verint
- Dagelijkse sturing, Real time managen
- Nauw contact met de teamcoaches, rapportage aanleveren prestaties, KPI
- Contacten onderhouden met uitzendbureaus mbt uitstaande vacature en benodigde FTE


Webhelp (Olympia, per 31 jan 2022 Webhelp)                                   November 2020 – oktober 2022
Junior Real Time Manager Logius
Als junior Real Time Manager ben ik verantwoordelijk voor de bereikbaarheid en urenlevering. Ik werk nauw samen met de Real Time Manager (RTM), de Capaciteiten Manager en het management van het betreffende klantenteam, Logius. Enkele taken:
- Het verzamelen van gegevens voor rapportages en deze delen met de opdrachtgever;
- Bij afwijkingen ten opzichte van de voorspelling zorgdragen dat de klant (en daarmee onze opdrachtgever) hier geen of minimaal hinder van ondervindt;
- Het vastleggen van bijzonderheden en storingen;
- Het communiceren met medewerkers, Teammanagers en Klantteam over de ureninzet, bereikbaarheid en eventuele wijzigingen ten opzichte van het rooster;
- Het feedback geven aan je collega WFM-ers en daardoor continu verbeteren van de WFM keten voor je Klantteam;
- Het up-to-date houden van het actuele rooster in het roostersysteem;
- Het real time managen van de klantadviseurs. Contact met hun onderhouden over hun werkzaamheden. Klantadviseurs inzetten op de juiste skills zodat de Key performance indicators worden behaald.
• Webhelp (Olympia, per 31 jan 2022 Webhelp)                                   Oktober 2019 – november 2020
Klantadviseur DigiD & Informatie Rijksoverheid
Als klantadviseur DigiD en Informatie Rijksoverheid ben ik het eerste aanspreekpunt voor burgers. Burgers bellen met vragen of problemen met hun DigiD en ik geef ze advies of een oplossing. Bij Informatie Rijksoverheid bellen burgers, organisaties, enz. met vragen met betrekking tot Het Rijksoverheid. Ik informeer/ geef inlichting over het beleid en regelgeving van Het Rijksoverheid.